Första klippningen...

...av Wiggos hår har morfar gjort idag! De blev så fint så. Han tog lite på luggen och på sidorna. Han blev så söt-pöt!

Va har vi nu hittat på i veckan!? I onsdags va de babysång som vanligt. Roger va me för första gången. Efter det åkte jag o Wiggo me mormor, moster och gammelmormor till Kristianstad. Va först på sjukhuset för mormor skulle på ögonundersökning sen va vi runt o shoppade i alla billiga affärer, rusta, jysk, öb, harald nyborg o sist men inte minst kvantum, haha. Wiggo hängde på! Eftersom pappsen ändå jobbade kväll följde vi me hem till mormor o morfar och åt räkmackor på kvällen.

I torsdags va vi på mammafika hos Mia och Tuva. De andra bebbarna som oxå va me va Henning, Alice, Amanda, Wille och Molly. Mys, mys!! Mega härligt väder va de me så det blev tre promenader. Först på morgonen sen till fikan o även en på kvällen med moster, Anna och Molly. SKÖNT!!
Eftersom de va så fint väder fick jag riktiga vårkänslor o började fixa me nya färger i vardagsrummet o hallen så nu har vi massa rosa. De e så fint, haha!! Hittade fina rosa saker på förmedlingscentralen o så hade jag köpt lite på rusta.

I fredags va vi i Kristianstad igen o träffade en kompis till mig från pluggtiden o hennes dotter Harmony! Va längesen vi träffades så kul!!
På kvällen hade vi folk o bjöd på tacopaj. De va fam. Strandberg/Nilsson, Nordström/Selander & Rydetoft/Eriksson. Trevligt o träffas. Vi spelade sällskapsspel, va längesen man gjorde de så va riktigt skoj.

Lördagen började med babysim. Underbart härligt väder så efter simmet va Roger ute i trädgården o firrade o Wiggo låg ute i vagnen o sov o jag solade o läste norra skåne, haha. Tyckte jag hade gjort mitt i trädgården dan innan genom att plantera blommor i våra krukor, påskliljor o penseér.
På em va jag o Wiggo på auktion i kyrkan de tycker de e så kul när vi kommer. Sen va de snabbt iväg till Tormestorp för årets första grillning, UNDERBART, vi satt ute till kl va midnatt. Wiggo sov ute i vagnen väl omstoppad. Mysigt!!

Idag har det varit en lugn o skön dag, inte lika fint väder tyvärr. Vi har gått promenad o varit på Hallonslingan o fått middag, gitt!
Träffat en massa underbara vänner hela helgen de gillar vi! Hann ju även me o träffa Pernilla en stund i lördags på Kingan, blir lite längre för hon kommer hit imorrn me. Skoj!!

Ha de gott vänner!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åååh, Molly har ju kläderna hon fick av oss på sig! Söt hon e :)! Kram

2009-04-12 @ 22:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0