Sicken sjusovare...

...pappa Roger är!!!
Han sover ännu o klockan e halv tolv!! Jag o Wiggo har varit uppe sen halv nio! Jag kan ju erkänna att jag lätt hade kunnat sova en timme till el två då men det tyckte inte sonen vår!!! Då ville han leka!! Så det va bara till o gå upp. Han satt på sitt lektäcke o roade sig o jag käkade frulle o drack gittigt kaffe o läste tidningen sen igår! Rätt skönt faktiskt!
Efter typ en timme blev Wiggo mamma trötta o sen sov vi litta till!! Gött!!!
Nu har jag firrat en massa här o tycker att Roger me ska vakna! Han kommer dö när han ser va klockan e med tanke på att han ska börja jobba halv sex imorrn o måste i säng i tid!!!

Nu ska vi se...vad har hänt sedan sist jag skrev! I torsdags va vi hos Thesse o Wille på fika!! Trevligt, trevligt!! På em kom Matilda hit en stund o snackade lite och gosade med Wiggo!! Sen va det dax o lämna Wiggo hos barnvakten, Dick medans mammsen va o simmade, 40 längder igen. Riktigt skönt!! De e lite roliga våra små liv! De gnäller alltid omvartannat! Precis som att de tänker att nu har Molly varit ledsen då ska jag me gnälla lite! Wiggo bajade me så Dick fick byta på en väldigt arg, skrikande Wiggo! Men när vi kom hem va det frid o fröjd! Båda bebbarna sussade sött!
Natten till fredag sov vi hos Robin på Hallonslingan eftersom resten av fam. Svensson e i Ukraina!!!

I fredags va de fullt upp, stannade på Hallonslingan tills efter lunch sen styrketränade jag o Anna, flitiga som vi e, haha!! Lite kaffe hos oss efter det o sen fixade vi till oss o lämnade Wiggo hos farmor o farfar! Sen bar det av på fest!! Va riktigt skoj!! God mat o dricka o trevligt sällskap!! Får vi absolut göra om! Efter Tormestorp blev det en sväng till Kingan oxå!! Va hem vid 03! Lagom slitna, haha!!!

Sov länge igår va skönt o välbehövligt, men när kl blev lunch saknade vi vår lille Wiggo nåt oerhört så vi traskade upp till Tvärskogsvägen! Oj va glad han blev o se sin mamma o pappa! Va helt toppad o pussades o gosade massor! Pluttesnutten!!!
På em åkte vi till Perstorp till gammelmormor. Rogers morbror med fru va hemma från Göteborg! Trevligt o träffa dem!!

På kvällen skulle vi egentligen åkt till jenny o Micke på födelsedagsfest!! Men Jenny had blivit sjuk! Så vi tänkte oss en lugn hemmakväll vi gjorde egen pizza o hade satt oss i soffan o satt på melodifestivalen!! Då Ringde Johan Törnblom från Karin o Martin!! Resten av gänget va där o de ville att vi skulle komma. Så knäppa som vi e åkte vi till Tormestorp när kl va halv nio o snökaos, hahaha!!! Men de va bra vi gjorde de för de va verkligen kul o träffa alla!!

Nehepp nu har mannen vaknat o nu ska vi ut o promenixa med fam Nordström/Selander!!

I em ska jag o Wiggo o Anna o Molly på Gangstarparty hos Thesses syster! Trevligt!!!

ha en skön söndag....kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0