UPPDATERING...

...sedan i måndags!!!
Helt sjukt har nästan glömt vad vi har hittat på men full rulle har det varit.
I tis kom Matilda hit en runda på fm, även Anna o loppan kom hit efter bvc-besök!! Trevligt, trevligt!

På em körde vi o köpte lite rosor o ställde på bordet hos mamma o pappa och en välkommenhem lapp, de kom hem från Ukraina igår!! Blev uppskattat!!
Vi va oxå tvungna att ta med deras pappers- och plastsäckar, virriga som vi e glömde vi o ställa ut dem i måndags som vi hade lovat! Oups! Körde upp med dem till Kjelle, haha så skulle han slänga dem på förmedlingen!!
Plastsäcken tog vi med oss hem för vi har tömning imorrn! Ni ska se vårt sopberg på uppfarten! Gigantiskt!! Vi glömde nämligen o sätta ut våra säckar förra gången så vi har haft allt i garaget!! Osså fick vi lägga en lapp till sopgubbarna om extra sopsäckar!! I och med att M & P inte fick några nya!! Haha! De tycker de nog att vi kan behöva!! Väldigt komiskt...att jag bloggar om våra sopor! haha!!!

På kvällen blev det långis promenad med Anna o Molly, va skönt! Skulle egentligen på box men hoppade över det för Carro som jag skulle boxats med va krasslig!!
Dick har fått med Roger på innebandy så där va de igår!! Kul för Roger o göra nåt annat än o springa!!

Idag va de babysång igen!! Skoj, skoj!! Mamma kan verkligen få igång alla, båda mammor, pappor, barn o bebisar!!

Sen va de middag hos farmor, gott som vanligt! Wiggo va en gla skit o busade med morfar!!!
Lite tidsoptimist som man e blev vi sena till simhallen! Bad på schemat med Anna,Dick o Molly o Thesse, Jocke o Wille va det ikväll! Va riktigt mysigt så det får vi göra om igen!! E lite annat än babysimmet!! Roger stack tidigare för han skulle på socialdemokratmöte typ, han har gått med i nån styrelse som gör massa för Tyringe o byarna runt om kring!! Jag o Wiggo bjöd in oss på kuran, haha!! Wiggo snikade gröt av Molly och jag fick gittig kvällsmat!! TACK!! Wiggo hade värsta skrattanfallen! Jag vet knappt åt vad o det vet nog inte han heller men söt va han!! Dick filmade honom!! SötMolly höll med låda som vanligt o traggade, haha!! De e för söta våra små troll!!!!!!

Tack för kommentarerna söta ni!! E roligt och få!!!

J, vi saknar dig oxå megans!!!!

Nu måste jag sussa!! pussa

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej gumman!

Vad kul att läsa i din blogg. Har läst alla inläggen nu. =) Har lov denna vecka, men såklart blev jag sjuk och har legat inne hela veckan....blir så trött och inte känner jag mig bättre och imorgon är lovet slut. :(

Ni verkar ha fullt upp om dagarna! Vad kul att ni är så många som kan umgås med era guldklimpar. Så vill jag också ha det när det är dags för oss. Jättekul! Undrar var man hamnar och var man är när det är dags för bebbe...är ju ett tag till om jag får bestämma. I vilket fall som helst ska ni vara glada att ni är några som kan umgås om dagarna...får mig att tänka på att jag inte vill ha barn här uppe.

Saknar dig i massor gumman!

Puss puss

2009-02-26 @ 13:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0