BAD...

...i badbaljan e skönt tycker Wiggo.
Avslutade den här dagen med bad, en del plaskande blev det och pedikyr. O va dessa små naglar växer. Sen blev det en flaska välling o sen sängen. Först ville Wiggo inte somna men efter lite mys med mamma i soffan somnade han som en stock.

Dagen började med promenix med ullis o när jag kom hem var kaffet kokat o de va frukostdax! Efter det körde hela familjen till coop o handlade massa mat o andra nödvändigheter. Körde även inom fam.Hindorf o hämtade pyjamasar som Liam hade växt ur. Tack så mycket för pyjamasarna Liam, sover just nu i apjamisen-kram Wiggo!!!
I em har vi varit på fika hos Benton. Molly och Frans va oxå där. Trevligt och gottig fika. Syndade goa kakor men nu ska jag vara duktig i 1,5 mån till.
 
Va på ny mätning nu ikväll. Hade faktiskt gått ner 4 kg så det e på rätt väg. Skönt med tanke på att jag egentligen inte har gjort så där väldans stora förändringar. Minskat på sockerintaget o tränat lite mer. Känns bra faktiskt! Nu ska jag försöka hinna me lite morgonpromenader innan frukost oxå åsså fortsätta som innan så får vi se hur resultatet e 12 maj när jag ska dit igen! Spännande! Känner mig peppad, haha.

Innan jag o Wiggo körde från staden passade vi på o hälsa på gammelmormor o gammelmorfar! Jag fick kvällsmat  o Wiggo åt gröt.

Det e verkligen kul o se hur mycket det händer med Wiggo nu rent motoriskt. Han far runt på golvet. Snurrar o puttar sig hit o dit. Mest bakåt men i och med att han snurrar kommer han oftast dit han vill ändå. Han älskar o putta boll o snurrar som bara den efter bollen. Kanske inte blir nån hockeyspelare ändå, haha! Han börjar dra upp benen oxå så vi får väl se om han kryper snart. Hade varit skoj, säger jag nu, hihi!!

Fyllde i dagisansökan innan, ska skicka den imorrn. Snyft! Tiden går sååå fort. Tänk om ett halvår ska lille plutten börja dagis o jag har redan börjat jobba då. Roger ska va hemma hela september och halva oktober.

ja sånt e livet man får njuta av varje dag....


Kommentarer
Postat av: Jonna och Johan

Elin! tack för senast! vad fina bilder du har och vilken trevlig läsning! kramar från Johan och Jonna

2009-04-02 @ 19:29:38
URL: http://needo.blogg.se/
Postat av: Anonym

TACK, va roligt att ni läser bloggen!! Hoppas allt e bra med er.

KRAMAR

2009-04-05 @ 13:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0