Färg i håret...

...har jag nu. Mörkbrun. Har inte färgat det sen innan Wiggo döptes i november. Så hade en rejäl utväxt. Så de va på tiden. Köpte riktigt toning av frissan så det blir nog bra. Lite billigare o göra det själv i dessa kristider, haha!

Igår va de babysång med mamma/mormor på fm.  På ettemiddan skulle mammorna gå o simma o va flitiga. Jocke och Roger va hos oss och busade med barnen. Maria va oxå här o de va kanske tur så hade de en bebbe var, haha!!
Sen va de snabba pix efter simningen för fam Sjöö skulle dra till Tormestorp till Louise och Tobbe! Mycket trevligt som vanligt med våra veckoträffar o go mat.

Idag va de upp i ottan för o åka till Laholm till Annas syster! Trevligt, trevligt! Dan bara flög iväg. När vi skulle åka hem blev det brådis för jag skulle hem o ha pump-pass. Vi hade sagt att vi skulle köra senast kl 16 därifrån. När kl va kvart över hade vi fortfarande inte kommit ut i bilen. Tiden bara försvann. Jag säger bara piff och puff asså. Vi höll inte på o få in vagnarna i bilen. Höll på o kruxa fram o tillbaka o Wiggo o Molly va ej så nöjda med o vänta på sina tokiga mammor. Sen försökte vi få in Mollys vagn med tvång så en stor plastbit lossnade. Oups!! Jaja till slut fick vi in dem o iväg kom vi. Va hemma halv sex o mitt pass började kl sex. Så in o byta om o iväg igen. haha!!

Nu har jag tvättat av färgen, blev nog ganska bra. Kunde nog haft lite mer färg i luggen men palla göra om det, nej!!!

Wiggo har fått välling o sover som en lite gris. Va trött efter o ha varit iväg hela dan.
Han va så söt o busig häromkvällen när jag skulle byta blöja o ta på jamis. Jag knäppte blöjan o han knäppte upp den, jag sa ajabaja o han skrattade så han kiknade. Sen knäppte han upp den igen o skrattade när jag sa till honom. Så höll vi på i en evighet. De va så sött. Skrattade så jag hade ont i magen. Sen ville jag verkligen få på blöjan, haha, inte det lättaste kan jag säga. Vår lille buspojke!!!

Nehepp imorrn bli det med upp i ottan, jag o Wiggo ska in till jobbet o äta fredagsfrulle o så ska jag prata med Johanna. Ska bli kul o träffa dem va längesen jag var där.

Nu ska jag titta på lyxfällan tänkte jag! Ha en skön kväll!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha vi e för roliga :)

2009-03-13 @ 00:04:43
URL: http://mammaochmissmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0