Hej hopp!

Min och Wiggos måndag bestod av mamma-barngympa på fm. Är så imponerad av alla mammor o snälla bebisar. Körde hårt igår o alla kämpar på o ger 100%. E verkligen kul o hålla i det.

Sen stack vi hem o fixade lunch tills pappsen kom hem. Råkade salta firren lite mycket så de va ingen höjdare. Nästa gång vi ska ha fisk får nog Roger stå för kryddandet. Det tyckte han iallafall, haha!

Sen höll vi oss hemma resten av dagen och kurerade oss! Wiggo e ju fortfarande lite snorig men det börjar bli mycket bättre o natten till idag sov han riktigt bra. Väldigt skönt!!!

Igår kväll va jag på aerobicpass, e ju inte riktigt van vid att va hemma nästan en hel dag så de va skönt o komma iväg lite. Träna, träna!!

Tisdagen började med frukostbuffé på Sandys med Thesse, Jocke, Wille, Anna, Molly och Mia o Tuva! Vi stannade så länge så vi hade kunnat äta lunch oxå. Väldans trevligt, får vi göra om. De e sånt som e så gött med att va hemma. Man tar dagen precis som den kommer. I like!!!
Efter det blev det en runda på matlusten. Köpte middag o efterrätt till Wiggo. Va även uppe hos frissan och köpte hårfärg. Så nu ska jag bli fin tills på lördag när jag ska till Göteborg, haha!
Va inom Nappe o köpte en liten present till Elis! Tänkte gå inom nån dag nästa vecka o lämna den o se på underverket.
Sen bar det av hem till farmor osså fick vi god mat som vanligt.

Framåt kvällen stack jag iväg o styrketränade, massa folk var där men gitt va de! E lite träningsberoende nu, haha.
Sen har vi haft en lugn o skön kväll. Tvättat o plockat här o tittat tv! Wiggo va jättetrött o fick välling redan tjugo i åtta! Somnade som en stock! Så han vaknar väl lagom tills en annan kommer i säng!

hörs o ses
VÄNNER

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va? Blir d Gbg ändå? Trodde inte Roger kunde? Pusspuss

2009-03-10 @ 23:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0