Helgen...

...har inneburit en massa saker.
 
I fredags va jag o Wiggo inne och åt frukost på mitt jobb. Sen blev det en sväng till ÖB och till Willys. Efter det åkte vi inom gammelfarmor och jag fick lunch.

På em va jag o styrketränade och solade, gött! När klockan blev halv sex begav vi oss upp till Hallonslingan. Mamma o pappa skulle äta på Cats och gå på revy o Roger va o spelade hockey senare på kvällen, så jag o Wiggo va hos Robin och Carola. Vi beställde thaimat o åt som om vi aldrig hade sett mat innan. Va gottigt! Sen kolla vi lets dance. Wiggo va såå duktig hela kvällen.

I lördags kom jenny, Micke och Karin o hämtade mig vid kvart i tio. Så Roger va själv på babysimmet med Wiggiluren. Vi drog till Göteborg på inflyttningsfest hos Johan o Jonna.
Väl i Göteborg gick vi en runda på stan o åt lunch o tittade lite. Har ju ändå inga pengar så va sådär kul o titta, haha! Men ingen annan orkade shoppa ändå. Jag har ju lite pengar kvar på kortet men när jag skulle in på internetbanken på morgonen så funkade det ej. Provade oxå ta ut pengar i Röke. Gick ej där heller. Jag bara neeej! Kul o åka till Göteborg utan pengar. Men alla va så snälla o lånade ut. Det va visst nåt fel i hela TYringe. Kaos!!!

När vi va färdigtittade på stan åkte vi till vårt vandrarhem som låg i samma hus som Johan o Jonnas lägenhet. Så de va perfa, nära och bra! Vilade lite o sen fixade vi till oss och stack i väg på festen. Va trevligt o väldigt god mat! Framåt midnatt begav vi oss ut i Göteborgsnatten, haha!
Igår åt vi frukostbuffé ute på ett ställe och efter lunch åkte vi mot Skåne igen. Tog några timmar o komma hem, stannade några gånger. Roger o Wiggo va kvar hos mamma o pappa. Så jag hoppade av där o fick god söndagsmiddag. Wiggo sov när jag kom, men jag ville bara att han skulle vakna så jag kunde krama honom. Helt sjukt vad man kan sakna en sån liten parvel!!!!
J synd att vi inte hann träffas i Götet, men de va skoj o prata lite med dig iallafall!!!!
Roger stack o handlade o jag, Wiggo, mamma o pappa traskade hem till oss. Sen va vi här o spelade spel o slappade! Wiggo hade varit såå snäll hos mormor o morfar. De hade varit ute på äventyr både på lör kvällen o på söndagen. O hela natten hade han sovit! De hade han ju kunnat göra hemma me, hihi!!

Idag har det varit mamma-barn gympan, lunch, vuxen-barn i församlingshemmet-va massa mammor o barn idag o en pappa förresten, lite kaffe o tragg hos Anna o Molly o pump ikväll. Wiggo va hos farmor o farfar! Sen kollade vi på familjen annorlunda när vi kom hem o sen blev det välling o jamis o sängen!!

Imorrn blir det me fullt upp. Kul, gillar det som ni kanske vet!!!

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0