TJENAmoss!!

På er alla glada imorrn e det fredag!!! Gitt! Roger e ledig!

I ons va de babysång som vanligt! Va inte så många bebbar o mammor där! Men vi sjöng så de stod härliga till! En pappa va oxå me!!

Efter sången gick vi hem o käkade lunch! Wiggo käkade me spagetti och köttfärssås!! Han gillade det, men de ganska svårt o få det helt finfördelat! Så de ser ut som han ska sätta i halsen i mellanåt! Men de gick iallafall. Idag ville han inte ha det! Hade sparat lite! Så idag fick de bli burkmat!

I ons em gick vi upp till Anna o Molly. Vi drack litta kaffe o bebbarna busade! Molly va så sjukt söt när hon åt fruktpuré! Hon gjorde roliga grimaser och blinkade med ögonen! Pötisen!!!

Sen gick vi ner till tyrsan och badade! Thesse, Wille och Lukas va oxå me!! Blev långbad!!! Trötta va vi efter det!! Så kände inte riktigt för spinningen på kvällen. Velade fram och tillbaka men bestämde mig ändå för att spinna! Snälla mamma och Carola kom hit till Wiggo!! Alla ställer upp så mycket när Roger jobbar kväll, jag e jättetacksam!!!!
Va skönt o cykla loss litta!!! Ullis va oxå me!!

Idag har vi ätit middag hos farmor o sen har jag o Wiggiluren varit på babycafé! Va info om o sätta i halsen o sånt!!! Usch vilken mardröm men de e ju bra o få uppfräschat vad man ska göra!!

Nu ikväll har jag hållt i pumpen, Lotta ringde i em och frågade om jag kunde tänka mig o köra!! Så de va bara hem o göra pass!! Skulle egentligen inte börjat ha den förrens nästa torsdag!! Men det gick jättebra!! Va riktigt skoj o de på passet verkade nöjda!!! Faster va hos Wiggo! De va ute o gick en långrunda så Wiggo sov i vagnen!! Precis när jag körde upp på uppfarten kom farmor Kicki oxå. Tänkte att nu e de kris så förstärkning va på väg. Men så va de inte! Wiggo hade varit snäll och va så solstrålig så!! Skönt!! Sist faster passade honom hade han ju skrikit konstant i en halvtimme!!!

Wiggiluren har blivit så duktig på att börja röra sig på golvet! När jag gjorde välling innan la jag honom på magen mitt på golvet! Sen tog det inte lång stund förren han nästan va ute i tvättstugan! Han typ sprallar sig bakåt och trycker ifrån med armarna!!! Så framåt kommer han inte!! haha!!

Han har sovit så oroligt sedan jag la honom vid halv nio! Vaknat o vridit o vänt så fort han tappat nappen! Han har blivit förkyld, hittade en koksaltlösningsförpackning, så han fick den! Skulle köpt droppar, både koksalt och nezeril innan idag, men glömde det! Så de här kan ju bli en rolig natt!!! Tog ner honom för en stund sen så nu ligger han här på täcke!! Så täppt stackaren!! De blir ju oftast värre på kvällen me!!!

Ha de finfint!!!!

kramisar

Kommentarer
Postat av: Anna

Ahh du kunde ju ringt oss..kunde vi ju kommit ner med koksalt.. Hoppas att natten ändå blir ok. Ses imorrn! Vi bloggade typ samtidigt idag också :)

2009-03-05 @ 22:57:32
URL: http://mammaochmissmolly.blogg.se/
Postat av: Anonym

vet du om att du missbrukar utropstecken?

2009-03-06 @ 08:28:07
Postat av: Maja

Hej Elin!

Hittade nyss din blogg =) Roligt att läsa om vad ni hittar på.

Jag håller på att få spel på att bara vara hemma, haha. Men nu har det snart gått 2 veckor så om Viking fått vattenkoppor borde det synas nu typ.



Kramar Maja och Viking!

2009-03-07 @ 20:50:07
URL: http://livetmedviking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0