Väntar...

...på min att min Roger ska komma hem från jobbet!!! Typ en halvtimme till sen e han himma!! Vi har knappt träffats alls idag!
I fm åkte jag och Wiggo till Höör för o träffade Karolinn o Eric och från Tyringe kom oxå Lotta o Alice!! De jobbar me som sjuksköterskor på sjukhuset så förutom barnen har vi ju även jobbet gemensamt!! Mycket trevligt o träffas!! Karro bjöd på gittiga pannkakor osså blev det promenad o lek o tragg!! Även bebbarna smakade på pannkakan! Wiggo tyckte de va lite konstigt o spottade ut!!

De blev en heldag där va inte hemma förren halv fem! Käkade lite rester o sen gick jag o Wiggo hem till mormor o morfar o moster o morbror!! Erica o Anders kom oxå en sväng! Drack massa kaffe o åt piggelinglass, även Wiggo!! Haha!! Ajabaja!!!! De gillade han!!! Wiggo åt både gröt o drack välling! Trodde han skulle sova efter vällingen men inte! Sov en liten stund i Carolas säng sen va han vaken tills vi satte oss i bilen och pappa skjutsade hem oss! Då slocknade han! Inte konstigt för vi kom hem nu kvart i elva!!! O han hade busat massor!!! Han hade sin nya pyjamas men fick ta av den nu när vi kom hem för han va sååå jättevarm så nu sover lilleman i bara blöjan!! Han alstrar värme nåt kopiöst!!

Igår hade jag mamma-barngympan på fm, körde ganska hårt med dem igår. Va ju tredje gången så nu e de dax för hårdträning, haha!!!
Sen hade älsklingen lagat korvstrogganoff o ris, Erica o pappa kom oxå o åt lunch! Wiggo åt med av vår egna hemmalagade mat för första gången, har bara gett burkmat innan!! Han gillade det!!!

På em va jag o Anna o bebbarna på vuxen-barn, va inte så många där!!

Kvällen innehöll träningspass igen!! Malles aerobic!! Hon körde helt slut på oss eftersom hon inte kan träna på två veckor!! Massa spring o idioten o upphopp o sånt!! Va gött efteråt!! Nu åker de till Thailand imorrn de lyxisarna så nu ska Sofie ha hennes pass!!!
När jag tränade va Wiggo hos moster o Anders!!!

Fy för va gött med Thailand Erica, Anders, Marlene o Kristian!! Kan ni inte packa ner fam.Sjöö i nån resväska!??! hihi!!!

Nehepp, HA DE!!!!!!

KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0