Hejsan hej!!

Idag har jag o Wiggo bjudit på frukost. Det var Mia-Tuva, Anna-Molly, Thesse-Wille, Charro-Liam och Annelie-Emilia och Eliaz som va på besök. Efter lunch kom även Noah från dagis. De va mysigt o trevligt som vanligt på våra träffar!

Anna o Molly stannade och höll oss sällskap hela dagen. De gick hem efter fyra. Wiggo va helt slut i rutan och somnade i sin säng vid tre. Jag fick väcka honom innan fem för då skulle vi på promenix med Ulrika. Fick vi se deras söta valp oxå:)

Har varit duktig idag, två promenader, en i morse själv innan frukost oxå den ikväll! Va på mätningen igår igen. Gick bra har totalt gått ner 6 kg nu sen i februari! Nu e de bara några till sen e man som vanligt igen, haha!! Men de e skönt har ju egentligen inte ansträngt mig o förändrat så fasligt mycket men har ändå gått ner:)

Nu blir det ett intensivt veckoslut. Imorrn bär det av till Umeå på morfars begravning. Jag o Erica flyger 12.15. Sen e begravningen på fre kl 13 o sen flyger vi hem kl 19. Landar på Sturup kl 22! Sen bär det av till Göteborg på lördag vid 8!! Då ska vi upp o heja på alla Göteborgsvarvetlöpare, heja heja!!!

Anna ringde idag va så skoj o snacka o så roligt att du e hemma igen. Nu längtar vi tills vi får träffa er:)))

Wiggo e jätteduktig nu med krypandet e så roligt o se honom! Vår lille plutt! Han badade innan ikväll o skvätte ner hela badrummet sen fick han manikyr o pedikyr. Han njuter när man klipper o filar naglarna, hihi!! Sen kröp han in i badrummet o va nästan på väg ner i baljan igen!

Nu måste jag packa lite tror jag el snart iallafall!

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0